donderdag 25 juni 2009

Tom

Op het forum van scrapplezier is de juni sketch geplaats. Ik had nog een mooie foto liggen die ik moest verwerken en ik vindt de sketch er erg mooi bij.


Ik heb papier gebruikt van kaiser craft de serie country craft.De foto is erg speciaal van mij. Tom is inmiddels ruim een jaar overleden en deze foto is ongeveer 1 uur van te voren gemaakt voordat we naar de dierenarts gingen. De dagen ervoor gingen erg hard achteruit namelijk.

Het eerste deel van de tekst is de naam van tom aangezien een tom een raskat was ( oosterse korthaar ofwel een siamees ) en dus een officeele stamboom naam heeft. Daarnaast zijn geboorte en sterfdatum.

5 opmerkingen:

  1. Ja dat blijft emotioneel het scrappen van je overleden huisdierenvriendjes. gelukkig heb je nog wat foto's kunnen maken van Tom. Je lootje is erg mooi geworden Lianne.
    En succes met je nieuwe blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een tastbare herindering. Mooie LO Lianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi lootje voor een dierbare huisgenoot die je hebt verloren. Time heels wounds but you never forget!!mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooie lo! Ik kan nog steeds niet de rust vinden om de foto's van mijn overleden kat te scrappen, heb vorig jaar ook foto's gemaakt op de dag dat ik hem naar de dierenarts gebracht had(was overdag dat ik de foto's maakte en savonds ging het zo slecht met hem dat we hem hebben laten inslapen)

    groetjes,
    clau

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem echt heel erg mooi...
    Moet niet makkelijk geweest zijn,
    maar voor later wel een hele mooie herinnering..

    BeantwoordenVerwijderen